23







kladdig kaka


GRATTIS TROSFÖDDA NUNNA

Jag vet att man borde skicka sånna här kärleksgratulationer på facebook. men det kändes alldeles för cheesy för min stil. istället våldgästar jag din blogg för att säga.... GRATTIS SOM FAN!!!! Du är värd en shitass shitfuck bra födelsedag! när du kommer hem så kommer du säkert få massa dyra fina presenter av conny!!!! hälsa honom från mig! sen måste jag ju slänga med en sån här kärleksförklaring i detta såkallade kärleksgratulations våldgästande. Du är snygg som fan, gullig och ful. det bästa med dig är att du är ful och fin samtidigt. du är också kulig, kulig som fan!!!! KUL KUL KUL, det har du,jag och carro! hela tiden. om vi inte har mens eller bråkar! men vi är varken för gamla för mens eller tjejbråk, därför äger vi kanonballe mest!

Nu ska jag tanka detta inlägg med fula bilder<333333 för dem är fula<333
   
  
  
 


(DETTA TOG AS LÅNG TID, RESTEN AV BILDERNA SPAR VI TILL NÄSTA ÅR)))

från  superläcker/bikinimodell/ smallest boobies girl/ cola ikon/ kebab lover/
bäst/ grymmast/ roligast/ bästast/ bästare ebba





Här är ja ju igen!


Då och Nu




























RSS 2.0