söndags trök!

hallå allihopa, sitter och halv sover. ska ut och ta mig en spring tur renagnet nu:)
pussa!

Brum

En gammal bil som står i tredgården. skulle vilja fixa den så man kan köra i den i senare år.
Traktorn är också mysig :)

Paloma

Æ
http://anna.elle.se/

Marabou!




torsdag:)




Tisdags mys!

Äter jordgubbar och målar ,ska äta upp jordgubbarna sen ska jag sova. ha det nu så bra allihop!

jordgubbar!


fredags fika på Henrys med min mysiga matila!


mys kväll med heddan!


333






åkerblomarna:)


sovdags!

har suttit i ungefär 2 timmar med huset men det blev inte bra så jag måla ett nytt:)
men nu ska jag sova:) godnatt på er, pussa!

Veronica maggio!

på fredag blir det varonica maggio med ebban, ska bli gö mysigt. men nu ska jag gör klartrt min bild uppgift, så här ser den ut nu;)

Mys med syrran:)

Idag har jag haft en mysdag med min syster. vi har vart i skogen och kollat på troll och fikat på storebergs cafe:) caffet är gör mysigt med loppis, utställning och massa av hemma bakta bullar:)
nu ska vi laga mat och sedan städa lite. Ha en fortsatt mysig söndag allesammans! pussa

livet i Paris!

En Gör mysig blogg om en tjej som bor i Paris och jobbar som fotograf , http://anna.elle.se/

hemma och myser med sys an:)

gamla bilder från när jag var blond:) ligger på golvet och lyssnar på fransk musik, har hemma kväll med syran. ska snart se på melodifestivalen. har tappat bort sladden till system kameran så måste hitta den också. puss på er!

Egon


torsdag:)

Hej på er!
ska snart ut och gå med min syster som är hemma och är barn vakt åt mig eftersom mamma är i Schweiz och hälsar på fadern, och sedan ska jag bädda ner mig så jag orkar med skolan imorgon. godnatt på er! pussa

fanny!

väldigt vacker hund man har här;)
den här bilden är till fanny!
här har du gonggongen, tror du på mig nu då;D 
egon!

Wowo



krumelurer!


Skönt!

hej på er! ligger i sängen och kollar igenom No provet som jag har framför mig imorgon. gör skönt väder ute!
idag har jag vart hos matilden. ska nog åka till ebban och carro och se lite mysiga filmer senare ikväll. vart sjuk i ungerfär en vecka nu så är skönt aatt få komma ut och leva nu. imorgon blir det skola, roligt roligt. men ska ut och äta bullar nu!
pussa!

Sjuk!

suttit och spelat på spela.se i ungefär 3 timmar snart. det är fredag och jag ligger hemma och är sjuk. medan alla är ute ikväll och har det kul ska jag ägna min kväll åt att umgås med min kära moder och det är ju inte helt fel. jag är inte alls nere;)

jordgubbar!


wohoa

från i söndags när jag och matilda golfa eller a;)
mysiga sommar kläder!

mys Ted!


sommar känsla!


BLOMMIGT

 


RSS 2.0