.





En blomma är en blomma
En vän är en vän
Vad du än tycker
Vad du än tänker
Ska du vara rädd om den
Samma blomma
Samma vän
Kommer aldrig igen






©






Woho


Gitarren och jag

http://www.youtube.com/watch?v=O2JwcgGN8Uo

Städning!


Första dagen efter påsklovet idag, inte så härligt.
Men om 7 veckor är det sommar lov! nu gäller det bara att fixa dom bra betygen;) just nu sitter jag och kollar på städningen jag har framför mig. Tror jag ska börga med att uppna fönstret så man får in lite luft... när jag är klar med detta ska jag krypa ner i min säng och mysa till det med massa med ny back ta bullar och en film!
pussa!

perfekta


min duva


Hej!

Detta är jag, Kajsa-Stina som ska försöka driva en blogg....
haha, ja det ni behöver veta om mig är:
* jag är bara fjorton
* mitt favoritord är mys
* jag bor ute på orsan
* jag gillar köttbullar

PUSSA


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0