...


emma

Avrundar kvällen


för jag har så kul!



rödhårig!

Hej på er! jag ska bli rödhårig och jag ska ha ungefär den här färgerna.
pussa på er!

goood!


...



Sunny day


världens goaste unge!


butterflies


tjaba!

Hej på er igen! har inte lagt upp på ett tag. och det beror på att jag vart med carro i Linköping i en vecka och det var gööör mysigt! aja här är 3 bilder på mig! väldigt fina!
pussa på er!

Gillar mina grodor!


Opera med ebba


Les fleurs




슬리핑 야외


Det var ju tänkt att vi skulle sova här för någon vecka sen, men efter att ha blivit attackerade
av tusentals mygg och hörde ett vildsvin komma närmare och närmare tog vi vårt
pick och pack för att flytta in i köket istället.
Det funkar ju också!


Walking Bubbles









Passar på att lägga upp så mycket som möjligt här nu ikväll så ni har något roligt att kika på
 innan jag och ebba far öster ut till Caroline över helgen!


Göteborget!











moooooms

Sun hat 
Hej! idag har jag inte gjort så mkt :) var på cafe med mammsen :)
nu ska jag äta och sedan se på film:) pussa!

hejsan!

Hej på er!
idag har jag vart i Göteborg med underbara ebba;) 
När jag kom hem blev det deta, var nästan på väg att springa ut med men nejdå det är slöseri med tid;)
Nu ska jag se på film med familjen! ha det bra nu :) pussa

för jag har sprungit en mil!


Hej på er!
jag har nyss vart ute och sprungit en mil! deta inträffar inte så ofta så är ganska nöjd!
woho!
godnatt på er! pussa

big bama


bio!

Hej på er!
ikväll ska jag o ebban på bio och mysa, sedan ska vi äta massor med glass!

ma belle fleur


Inte fel inte


womba


lala


hej

snöögt
mina nya glasögon
sommar skor!

picknick


fina emma



B/S/V/G


Sunshine




            



 


&



ebbis och jag flyttade hem till lillstugan, mysigt!


RSS 2.0